I'll be your commander

Har hänt en del skit på senaste som jag inte vill gå in på i detalj.
Men blir bara så trött så TRÖTT på människor ibland.
Speciellt folk som går ihop i en grupp mot en person. Det funkar inte så. Dagisnivå är vad det kallas.

Och jag med mitt temperament. ouff. Ni känner inte mig än men vänta tills ni får se.
Då ångrar ni att ni öppnat käften från första stund. Mina gener har satt sina spår. Det kommer ni märka.

Nu ska jag försöka lägga detta bakom mig och skratta åt det istället.
Idag är det fint väder men inte lika fint väder som det har varit den senaste veckan.
Har solat som en idiot och ännu en gång tackar jag mina spanska gener för hur lätt jag har för att få färg.
Och aldrig blir jag solbränd heller love it! Här om dagen så satt jag och Tim och solade tillsammans.
Jag blev brun som en neger medans han satt där som en kräfta. Lite roligt :D

Igår var det städning. Fick något ryck vid elva på kvällen och fick för mig att rensa avloppet i handfatet på toan för det var lite stopp. Så där låg jag på knäna och skruvade och hade mig och tjoff så åkte skiten ur och nu är det bra sug i rören igen. Oj vad man kan. Uppskattar att jag fått hjälpa till mycket hemma sen jag var liten.

Kommer klara mig galant..


Kommentarer
Postat av: Jonaselida

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-06-27 @ 21:45:21
URL: http://jonaselida.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0