I wanna see the stars

Igår åkte jag och Linn in till stan och kollade på när Tim tatuerade sig. Det blev as nice!
Och varje gång jag är i studion så blir jag sugen på att gadda mig igen.
Ska nog fylla i mina kinatecken snart.. när jag har råd.


Efter tattoon så kom Freddie och Raffe och hämtade oss och vi tog en road trip till Strömma som så länge varit planerat. Blev ju dit bjuden just på måndagen för att studentveckan började då och de skulle vara massa fest.

Åkte dit för att träffa en speciell person men fick inte mer än att säga hej till henne.
Jaja onödig resa var det då inte för vi hade super kul med massa andra!
Åkte upp till vändplan och hade jättemysigt runt elden med massa fulla och glada treor som sjöng studentsången och jag fick nostalgi till 100..


Drog hem ganska så tidigt.
Fick skjuts hela vägen hem de var gött.
Det snackades om att vi skulle dit ikväll igen men har inte hört något från någon så tror inte det blir av.

Idag har jag provjobbat på gatuköket på saltholmen.
Ska jobba där i sommar också.. kommer bli en hel del jobb då jag kommer kombinera äldreboendet och gatuköket.

Men det gick super bra idag! Har redan lärt mig hur kassan fungerar och allt.
Och Saras mamma är min chef så det e nice xD haha.


Efter jobbet åkte jag in till stan och köpte ett par skor.
Svarta tygskor blev det. Tygskor är ett måste!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hannie

tyvärr blev den dagen inte så lyckad :/ Eller jo men inte att jag inte fick träffa dig. Men vi hoppas på bättre dagar :)



Btw. jouren kom och hällde ut våran dricka när ni var uppe på vändplan :( Haha

2010-05-05 @ 12:36:37
Postat av: Carro

Men! vad tråkigt. ni skulle följt med oss upp. där får man ju iaf dricka eftersom att det är utanför skolans område ;)

2010-05-06 @ 16:39:49
URL: http://sartfalk.blogg.se/
Postat av: Niffe

Hej där! Söt blogg :) Tänkte kolla om du har lust o säga vad du tycker om min nya design?

Ha det bra! Kram Niffe

2010-05-06 @ 16:58:10
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/
Postat av: Maja

Efter min första tatuering så vill jag bara ha mer och mer, lite smått beroendeframkallande:)

2010-05-06 @ 17:28:55
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Carro

Eller hur visst blir man beroende!? SJUKT!

2010-05-08 @ 17:54:32
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0