Bara sålänge det finns stjärnor över oss

Igår var jag på student. Strömmabarnen slutar ju redan nu i maj :D as gött för dom!
Stod inne i gympasalen och lyssnade på rektorns och Johanna Olssons tal och tårarna brände verkligen.
Var SÅ nära på att börja lipa. Fick tillbaka känslan man hade på studentdagen.. ush. Både lycka och sorg på samma gång. Obeskrivligt! Men sen sprang dom glada barnen ut och då blev man mer pepp att se dom ;D


Efter detta åkte vi bil till Alingsås för att gå på Hannies studentmottagande.
Det var riktigt trevligt! Smörgåstårta (MHM<3) och trevligt folk. Ja det kunde inte bli bättre!
Sen gjorde vi oss iordning och åkte in till stan.
Utgång på trädgårn blev det yes! :D




Träffade på massa människor jag kände.
Alla studenter för det första och sen gamla strömmafolk som jag gick i samma klass med.
Sen kom även Alexandra och Becca dit! Helt jävla awesome! Och just det, martin, tobbe och johan var där inne också :) Jag verkligen älskar trädgårn! Det är lätt bästa utestället. Har bara varit lyckade kvällar där. WOHO!


Drog hem vid typ två men det var lagom :)
Emelie följde med mig hem och sov över, skönt att slippa åka hem själv.
Asså ni som träffat henne vet ju att hon är helt jävla vild på partyn!
Men grejen är att hon ALLTID är sån. Här har ni ett bevis på det.
Här är vi helt nyvakna but still crazy.. hahahaha



Idag blir det att ta de lugnt. Ska jobba från kvart i sju till kvart i tre imorgon så blir upp tidigt..

KÖSS!

Kommentarer
Postat av: Hannie

Fan va kul det var att du följde med hem till mig och på festen :D TUSEN TACK FAN :D



Hahaha, du la up videon ditt mupparsel ocksåxD



VIP Emilie är grym så är det bara :P

2010-05-10 @ 16:06:39
URL: http://tanttrosor.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha ja de va fan as kul! önskar vi kunde umgås så oftare. vi har ju fan skit kul ihop :D inget att tacka för herregud :D ja hon e grym hon med xD haha

2010-05-11 @ 23:03:14
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0