Words can't say what love can do

Idag var sista utbildningsdagen.. Vi satt inne på donken och snackade i typ 40 min, sen gick vi ut och körde rollspel. Efter det så testade vi att gå ut på stan och börja snacka med folk.
Det gick åt helvete rent ut sagt. Jag fick kanske stannat 4 personer på två timmar som LYSSNADE på mig. Men dom ville inte bli medlemmar. Resten bara viftade med handen, skyndade vidare och sa att dom inte hade tid.

Fyfan för människor vilka svin!
Höll nästan på att ge upp ett tag och gå hem och säga upp mig men tack vare att våran teamledare David är duktig på att peppa än så stannade jag kvar. Och nu tänker jag fan jobba imorgon också!
Jag är den enda som engagerar mig så det är bara jag och David imorgon. Men de skiter jag i, PENGARPENGARPENGAR<3

Hade ändå inga speciella planer imorgon så..

Läääängtar till lördag. FUCKING ÅMÅL HERE I COME!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0