visst känns det som att kärleken väntar?

Idag har jag vart i stan och mött upp älsklingen och Ollas.
Vi åt på donken, eller rättare sagt jag åt och dom kollade på.
Och sen fick Ollas min cheeseburgare för jag orkade inte äta den.


Efter det gick vi till hemköp och handlade lite gott till ikväll och Ollas köpte färdkost.
Han skulle med tåget upp till Sthlm, lumpen.


Sedan gick jag till banken och förde över pengar till mamma för mobilräkningen.
Yes detta var sista mobilräkningen jag behövde föra över till henne för nu är den överskriven på mig.

Så resten av räkningarna kommer till moi.


Efter detta mötte vi upp Emelie så hon fick tillbaka sitt fritidskort som jag lånat över helgen.
Sen tog jag och Tim bussen hem till honom.
Vi åt korv och makaroner och sen såg vi på tv.
Stackarn hade dygnat för han suttit i vakten så han var svein trött.

Fick lite tid över att blogga nu för han ligger och sussar så sött breve mig i sängen.
Stackarn slocknade redan vid tio.

Känner inte att jag skriver något vettigt. Men ändå har jag 16 läsare om dagen..
Humm vill skriva om något kul.

Har ingen fantasi just nu.

BAJ BAJ.

Kommentarer
Postat av: Hannie

Ucsha stackars pojkarna som är i lumpen och inte får sova :O

2010-03-23 @ 15:35:56
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0