uh

Igår var jag som sagt med Elin.
Det var så skönt att äntligen få träffa någon och prata ut med efter 5 dagars tystnad.
Och sen är det bra att Elin inte är någon problemfri person så vi kan lyssna på varandras problem.
Sen blir allting jättebra, tillslut..


Vad gjorde vi?
Vi drack kaffe, pratade, rökte, såg på tv, bakade och åt mat.









Jag älskar dig! <3


Idag skulle jag egentligen på utbildning. Men halv åtta imorse ringde David och väckte mig och sa att han hade 39 graders feber så utbildningen blev inställd och antagligen flyttad till imorgon istället. Så det var gött att få lite sovmorgon.

Nu sitter jag och lyssnar på Natascha Beddingfield och väntar på att vattnet ska börja koka så jag kan slänga i spagettin. Sen blir det hem till Elin på en kopp kaffe när hon vaknat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0