this kiss

Igår åkte jag till Alingsås. Hannie & Robin mötte upp mig och så åkte vi till Maxi och handlade.
Det blev ingredienser för bananpaj och fruktdrinkar.


Sen kom Robins as härliga mormor och hämtade oss.
Vi svängde förbi hemma hos Hannie och hämtade lite grejer innan vi åkte vidare hem till Robin.
Första gången jag var hemma hos honom, riktigt mysig liten lägenhet :)

Vi hade inte planerat att dricka någonting utan vi tänkte köra på alkoholfritt men sen blev det ändrade planer.
Så vi bakade och gjorde drinkar som vi spetsade med vodka. Haha as härligt!
Gott som fan. Dock hann vi inte äta något av pajen för vi var tvungna att skynda för att hinna med tio tåget in till stan.




På tåget träffade vi Jörgen & Kjell. Så vi åkte tillsammans in till stan och där mötte vi upp Martin.
Sen så skulle vi först till något ställe som hette den lilla fete. Men det blev inte av så vi slutade upp på The queen istället. Det stället funkar verkligen alltid :)

Vi tog varsin cider innan det var dags att dra sig hemåt.
Men först stannade vi till på city kebab.
Men vi hann inte äta tillsammans för var tvungen att springa till min spårvagn.
När jag väl satt där på vagnen så var jag knappt sugen på min kebabrulle längre.
60 kr åt helvete. Tog två tuggor och la ifrån mig den sen.


När jag kom hem så mådde jag bara dåligt och gick å la mig.
Sov länge idag iallafall :) det var gött.

Ska in till stan sen och möta Hannie innan hon åker till skolan så jag kan få mina skor :)

Puss


It's almost that feeling, we've met before.
So tell me that you don't think I'm crazy.

It doesn't matter where we take this road
Someone's gotta go


Kommentarer
Postat av: Hannie

Jag älskar denna helgen! Jag hade skit kul verkligen :D

Synd att du slängde 60 spänn i havet :/



PUSS FRÅN HANNIE

2010-03-07 @ 19:46:08
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0