Take it baby

Det har varit en tuff vecka med massa jobbiga tankar i huvudet.
Ångest så det räckte och blev över.
Nu är det någorlunda bättre.


Helgen blev bäst!
Älskling kom hem i fredags och han kom och hämtade mig hemma med bilen.
Första gången han hade på sig soldatkläderna när han kom hem.
Lite porrigt får jag säga ;) mwahaha.


Vi åkte hem till hans mamma och Thomas och dom bjöd på thaimat :) mums.
Efter det så åkte vi hem till Tim, såg på film och drack bärs. Det var gott det.

Lördagen blev en riktig städdag. Jag städade hela Tims hus och sen städade vi hans bil.
Så nu är den ren och fin igen, invändigt iallafall.

Efter det så åt vi min favoriträtt som hans far är så duktig på att laga.
Gorgonzola fylld fläskfilet inlindad med bacon och hasselbackspotatis till det med bearnésås :)ÅHÅHÅ.

Det rinner i käften. Sen efter det så tog vi tåget till Alingsås och hälsade på Hannie & Robin.
Vi gjorde fruktdrinkar och drack vin typ. Det var trevligt.



Tim blev fullast som vanligt ^^ haha.

I söndags så badade jag Kattiz, kände att det behövdes. Och så åkte vi till Allum och fixade en ny mobil åt tim.
Så nu har han en ny och fin :) Just det ja, övertalade äntligen Tim att klippa av sig tuppkammen också.
Så nu är han slät på huvudet igen. Men det blev mycket hår överallt. Här sitter han och suger av sig själv. (haha)



MEN över till idag. För det är den bästa dagen på länge.
Jag började med att gå ut me Diesel och Saga och sen vidare till arbetsförmedlingen i stan på anställningsintervju.

Jag var inne på intervjun i ca 7 min innan den var över.
Och en timme och 44 minuter senare får jag svar att jag fått jobbet.
Jag gjorde tydligen ett bra intryck :)

Såå ja.. nu har jag ett jobb. Dock inget heltidsjobb men halvtid :) det är alltid något.
Ska jobba som medlemsvärvare. Gå runt på stan och försöka få folk att bli månadsgivare för naturskyddsföreningen. 4 timmar ute i det vackra vädret varje dag skadar ju inte direkt :)

Nu får jag sluta skriva för jag ska iväg till Elin som jag inte träffat på år och dar (känns det som)

<3

Kommentarer
Postat av: Hannie

GRATTIS TILL JOBBET :D:D Wohoooo!

Youre the best!

2010-03-16 @ 07:34:12
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0