Stair out my window

Jäklar vad fint väder det är idag! Det var änna ett tag sen. Jag blir alltid så glad när solen skiner. På sommrarna är jag som gladast. Vet inte vad det är.. men får lyckorus i hela kroppen typ. Och på vintrarna blir jag alltid deppig. Speciellt dom vintrarna jag inte haft Tim vid min sida. Då har jag blivit värsta Emo. Men det är slut med det nu! YES<3

Hade en sjuk dröm inatt. Vet inte varför jag drömde det men..
Drömde att Hannie frågade mig om jag ville bli ihop med henne. Och så sa jag ja. Och sen när vi var ihop så kom jag på att jag är tillsammans med Tim också. Jag hade liksom glömt av honom. Helt stört och sen vaknade jag.


Ååååh snart ska jag iväg till Torsten. Vi ses så JÄKLA sällan att jag alltid blir överlycklig såfort vi ska ses :D haha
Får se vad vi hittar på för bus idag.

Slänger in en film på hur en vanlig dag kan se ut hemma hos Elin :) lite kul.



Puss

Kommentarer
Postat av: Hannie

Namen! Knas xD Haha "glömde bort tim".

2010-03-02 @ 20:07:19
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0