Pray to god he hears you

Det blev bråk, det blev tjafs, det blev tårar och det blev ilska.
Men tillslut blev det bra :)

Idag kom mamma på att hon ångrade sig, och låter mig nu åka.
Har vart inne och fixat pass idag. Det är faktiskt mitt första pass, känner mig cool. Jag har ett pass om en vecka! Haha.

Men dagen började med att jag var ute och gick med Diesel. Älskar att gå promenader med hundar. Det är mysigt :) Sen fixade jag passet och efter det blev det gå i några affärer innan det bar hem till Elin på två koppar kaffe innan hon skulle på FF ;)

Nu sitter jag hemma. Känns underbart att jag ska utomlands om en vecka.

Detta införskaffade jag mig idag:

Två olika par strumpbyxor :) söta va?




Brillor till mig och Elin :D


Puss


Kommentarer
Postat av: Hannie

Härligt ! Vart sak ni nu då? :)

2010-03-02 @ 09:48:50
URL: http://tanttrosor.blogg.se/
Postat av: Carro

Det vet vi inte än :O vi tar de bästa

2010-03-02 @ 15:36:48
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0