Oh my godness

Tjaaa nu sitter jag här hemma hos Torsten.
Åkte ju hit igår som sagt. Jonas hämtade mig i Älvängen så det var skönt att jag fick åka bil sista biten.
JÄKLAR anamma vad dyrt det är att åka buss nuförtiden. Hemma ifrån mig - älvängen betalde jag 70 kr i sms biljett sammanlagt. SJUKT.


När jag kom fram så grejade vi lite i stallet och jag höll henne sällskap i ridhuset när hon red.
Sen så gick vi in och mölade i oss tortillachips med ostdipp och kinapuffar <3 yummie.

Idag skulle jag egentligen simmat med Linn & Emelie som vi bestämt men jag har inte fått nog av Torsten än så jag stannar en natt till. Blir simning på fredag istället. Bajs bara simning en dag denna veckan , jag som lovade mig själv två. Jaja.

Idag har vi lekt med hunden Asta som är en jättesöt och tjock golden. Vi har kastat snöbollar och sånt där.
Sen lekte vi på isen tills den sprack och jag ramlade i. Då var det inte roligt längre.

Sen har vi vart en sväng i Nödingen centrum.


Nu väntar jag på att hon ska rida färdigt så vi kan ta en cigg i köket eller nått.

Köss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0