Listen to the music you can hear

Igår var jag hemma hos Elin igen.
Vi tog det lugnt, softade på soffan med top model osv.
Sen så klippte jag klorna på Björn och efter det så fick Elin för sig att göra drinkar
och goda blev dom! Älskar när folk bara får för sig att göra saker helt plötsligt :D



Idag har jag varit på utbildning ifrån 11-16 på vågmästareplatsen.
Fick träffa de andra personerna som jag kommer att jobba tillsammans med.
Dom verkade helt okej. Pratade mest med två utav dom och vi var sex stycken.
En kille som hette Alex och en tjej som hette Simone.

Det var jävligt mycket info att ta in för min skalle men försökte hänga med så gott jag kunde.
Känner mig nästan expert på allt som har med naturskyddsföreningen att göra nu.

Så idag har jag även skrivit mitt manus som jag kommer gå efter när jag snackar med folk på stan.
Det är så jääävla mycket att lära sig och vi ska kunna det tills imorgon.
David ska strax ringa och be oss läsa upp manuset i telefonen. Haha får se hur det går.
Sen har jag även skrivit på kontrakt så nu är jag verkligen anställd på riktigt.
kontraktet går ut i maj men det är lätt att få förlängt sa han :) så det känns bra.

Imorgon är sista utbildningsdagen innan det är dags att ge sig ut i det riktiga arbetslivet som medlemsvärvare. Lite läskigt är det allt. Men kommer förhoppningsvis gå bra!
Imorgon är det mycket praktiskt som gäller. Så blir nog lite roligare än vad det var idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0