Kom närmre mig

I fredags så lagade Elin grekisk mat till oss och sen så åkte vi hem till Emelie.
Vi blev hämtade med bil vid eriksdal så det var gött.

Vi såg på film, Shutter Island. Den var skitbra! Fast jag skulle vilja se den en gång till för den var så konstig. Är det någon som inte har sett den och vill se den med mig? Eller som också vill se den en 2a gång?


Emelie och Linn gick och la sig tidigt så jag och Elin satt uppe till sent och tjötade killproblem med Agnes och kollade på någon sjuk film som handlade om dockor. Läskig och sjuk på samma gång.
Någon som vet vad den heter? Den gick på kanal 4 typ runt 1-2 tiden natten till i lördags.


Jaja.

Elin och Linn drog vid halv sju på morran. Emelie drog vid halv nio.
Så under tiden tills min buss skulle gå vid halv elva så umgicks jag med Lilly och Agnes.
Lilly är så jävla skön. När jag sminkade mig så kom hon in och frågade om hon fick låna.
Så hon sminkade sig också. Fan hade filmat henne men det var något fel på den så gick inte att lägga upp på youtube. Bajs korv ni hade garvat ihjäl er!

Vid tjugo i elva tog jag bussen från Emelie.
Det var egentligen meningen att jag skulle åka förbi hos
Elins mamma och dricka kaffe men Elin hade slocknat så jag åkte vidare till
stan istället och fixade lite färdkost m.m

Sen vid ett så tog jag tåget till Åmål. Kom inte fram förren vid fyra för tågfan var försenat.
Emelie och dessiré mötte mig när jag kom fram. Vi drog hem till Emelie och åt kycklingsallad och sen efter det så öppnade jag min första x-cider. Så jävla gött!

Sen när vi var iordningjorda så gick vi över till Dessiré och började förfesta.
Det droppade in mer folk hela tiden och när klockan var åtta så kom värdinnan som hade hand om sexpartyt.
Hon hade huuuur många grejer som helst och jag önskade bara att jag var rik så jag kunde köpa alltihop.

Vi hade riktigt kul iallafall. Många skratt blev det. Så sexparty är något jag rekomenderar om ni aldrig testat!

Vi var där till midnatt och sen gick vi till 50's i en timme innan det stängde.
Jag kände att jag hade fått nog med alkohol så jag beställde en cola och en vatten!
haha lite komiskt. Men gött var de.

Sen gick jag och Emelie hem och la oss,jag var svin trött verkligen.

Idag åt vi hamburgertallrik till frukost på 50's. Och efter det så gick jag hem till Vikkan & Tobbe och fick se lägenheten. Riktigt mysig! Jag vill också!! Tänk att ha en egen lägenhet tillsammans med sin kille. Det kan ju inte bli bättre? åååååh.


Tog tåget hem vid 5 tiden och nu är jag heeelt slut efter denna helgen.
Kroppen skriker efter sängen nu.


Har btw sagt upp mig från medlemsvärvar jobbet. Trivdes inte alls.. men har nytt jobb på G.
Som Jennipher har fixat åt mig. På ett äldreboende i Kungsbacka. Ska gå bredvid den 29-31e och sen får vi se vad som händer :D

Imorgon kommer Tim hem åååh jag längtar efter hans kramar.
Vi hörs väl i veckan någongång.

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0