Jump up that sofa

Yeeeah! Det är fredag och solen skiner. Älskart!
Och snart är de fest! Och jag har as go dricka till ikväll.
Det kan inte bli bättre nu. Ikväll blir de smirnoff ice och x-cider <3 Har saknat det.
Det är egentligen sommardricka but I can't wait! :D haha


Idag har jag simmat 50 längder halv åtta på morgonen.
INTE okej egentligen men det gick hyffsat bra. Har jävlans ont i ryggen nu bara men de går över :)
Sen gick jag till systemet med linn och efter det blev de stan. Köpte en korsett för första gången med tillhörande trosor ;) mwahah. Längtar tills jag får använda de!


Sen åkte jag hem till Tim och gick ut med Kattiz. Tims pappa undrade om jag hade lust att göra det.
Sen åkte jag hem och åt sallad. Mums fetaost, soltorkadetomater och räkor <3 mmmmhhm.
SLÅ DEN DU! <3


Nu sitter jag här och peppar som fan.
Ska strax börja göra mig iordning och vänta på Linn, Emelie och Johanna.
När dom kommer så drar vi på förfest hos Kim och efter det blir de fest vid Skf.


Maaaassa härligt folk!
Jag, Linn, Emelie, Johanna, Tim, Hannie, Hacker, Robin!


Wohohohoh.


Hörs imorn eller nått.
Köss

Här får ni en film på när Lilly spelar trumpet, så söt (:


Kommentarer
Postat av: îzzey

hihi göllig bild på dig ^^

2010-03-06 @ 12:38:03
URL: http://izzabilly.blogg.se/
Postat av: Carro

haha tack :D

2010-03-06 @ 14:28:40
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0