I want you so bad it's my only wish

Idag har jag varit ute med Diesel & Saga som hundarna heter :)
Sen så åkte jag till Kungälv och simmade med Emelie & Linn.
Det dumma med idag var att jag var så stressad innan jag åkte hemifrån så hann bara äta ett glas med yoghurt
till frukost så jag hade ätit alldeles för lite för att träna.

Så när jag gick upp ur bassängen så kände jag mig alldeles svimfärdig. Jättejobbigt.
Sen när vi kom ut från omklädningsrummet så kände jag verkligen hur benen nästan vek sig för mig så gick och köpte en cola. Inte det bästa att dricka när man tränar och är nyttig men var tvungen att få i mig socker.

Sen när jag kom hem så mådde jag skit illa. Men efter att ha legat på soffan och kollat på Ghost whisperer och top model så kändes det bättre.

Ikväll blir det efterlyst hos Sara :)





Det finns ingenting, ingenting som kan stoppa oss

Kommentarer
Postat av: Hannie

Ucsha vad jobbigt :/ Du måste äta ordentligt (bara för att låta som en mamma) ^^

2010-03-10 @ 22:56:49
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0