hey

Ja nu var det ett tag sen man skrev.
När jag inte skriver varje dag så håller jag inte koll på vad det är ni vet och inte vet.
Och jag orkar inte gå tillbaka och kolla, för att läsa sin egen blogg är det tråkigaste som finns :P


Älskling har varit hemma i veckan så har umgåtts med honom.
Men har även hunnit med lite annat.

Har rastat hundarna, simmat, vart på samkväm och vart på krogen två gånger.
Sen var det maskerad igår. Jag var catwomen och älskling var ghost rider.
Det var hemma hos Johanna och riktigt kul var det.
Blev lite mycket dricka för min del men det fick jag sota för idag ^^
Pizzan imorse var super god iaf :) har en liten bit kvar som jag ska äta snart innan det är dags att krypa
ner i sängen och sova. Älskling har åkt iväg till Halmstad nu igen :( ush de är så hemskt när han lämnar mig.
Blir så tomt!


Har ju som sagt ett jobb på g. På ett äldreboende.
Ska gå bredvid mån, tis och onsdag och går det bra för mig så får jag nog jobbet som timvikarie :)

Pöss

Kommentarer
Postat av: Hannie

Man får alltid sota för att man druckit för mycket, förstår inte det ;D

Hoppas det går bra för dig och att du självklart får jobbet :D Det kommer gå bra serru :D

2010-03-29 @ 12:14:05
URL: http://tanttrosor.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag håller tummarna för dig carro :) <3

2010-03-29 @ 12:40:48
URL: http://lexiedeldehed.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack :D:D

2010-03-29 @ 21:46:16
Postat av: Askalbertine

Keep the good works comming.

2011-10-10 @ 08:19:14
URL: http://askalbertine.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0