Ge mig en öl!

Nu är jag hemma ifrån Torsten. Hon skulle till tandläkaren vid halv elva så fick åka bil med till stan. As gött!

Åååh jag saknar henne redan. Vi har så jäkla kul ihop! Och hon ska till Egypten den 19:e mars.
Jag och Elin hade ju tänkt åka utomlands men nu verkar det inte bli så..
Men jag ska göra allt för att samla ihop pengar så jag har råd att åka den 19e.
För jag vill verkligen till Egypten och de är ju kul om någon mer man känner är där samma vecka!
Någon som är på att åka med?


Fick mail från polisen idag. Mitt pass är redan klart! Så det ska jag hämta imorgon.
Strax ska jag hem till Linn och umgås med henne och Emelie.
Ska sova över för vi ska simma på Oasen imorgon vid 07:30.

Och på kvällen blir de fest med Rebecca Modig. FAN vad kul!
Inte speciellt ofta man träffar henne direkt :)


Slänger in en film ifrån när vi lekte med Lilly hemma hos Emelie förra veckan.



Har du tröttnat på mig?
Är du sur och irriterad?
Jag tar avstånd. Känner mig bara jobbig.

Do what you want.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0