Feeling alive

Kvällen igår blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men hade jätteroligt ändå.
Förfestade hos Kim som sagt. Vi hann inte vara där så jättelänge innan vi var tvungna att dra.
Sen kom vi rätt sent fram till festen ändå. Jävlar i anamma vad kissenödig man blir när man dricker alkohol.

Man måste ju kissa minst var 20:e minut iallafall. Vi fick ta nödstopp in på donken för kissepaus innan vi fortsatte mot skf. När vi kom fram så mötte Becca oss en bit ifrån hållplatsen. Det var kul att se henne igen :)

Det var inte alls världens röj fest som jag trodde att det skulle vara.
Det var inte så många där och vi satt typ bara ner och lyssnade på musik och drack.
Kändes mer som en förfest. Men folket var det viktigaste,och kul var det att träffa alla.
Speciellt Johanna ifrån Strömma som man typ aldrig träffar annars, haha hennes mamma kanske kan fixa jobb åt mig på bingohallen i kungälv. Jag kan verkligen se mig själv jobba där: Niklas 31...Treeaa... ettaa.. HAHAH.


Sen så kom ju Hannie & Robin. Alltid lika kul att träffa dom. Blir så glad i hela kroppen liksom.
Önskar vi kunde träffas och umgås oftare. Men som sagt vi har hela livet på oss.

Iallafall så failade festen för grannarna kom och klagade när musiken inte alls var hög och klockan var kvart över tio. Och sen kom även väktarna och sa att vi skulle stänga av musiken helt. Stackars Alexandra som hade festen fick en rapport skriven om denna festen. Not good. Så jag, Hannie, Kim och Robin drog oss.

Hannie och Robin hoppade av vid centralen och jag hade sällskap med Kim hem. Fan va gött.
Tur att man åkte med någon som bodde så nära, man är ju livrädd för att gå runt själv i detta området på kvällen.

Imorse var jag inte alls bakis. Vaknade tidigt till och med. Och kollar ut genom fönstret och ser solen skina. Får glädjekick direkt men sen blev jag deppig när jag kom på att jag inte hade några planer för dagen.

Så jag slängde iväg ett sms till Hannie och frågade om hon hade lust att hitta på något och de hade hon! :D
Woho så nu är det bestämt att vi ska baka banankaka och göra fruktdrinkar ikväll i Alingsås.
Ska bli trevligt.

Här får ni en bild på korsetten jag köpte igår


Är så glad att mitt hår äntligen börjat växa. Vill ju ha långt hår men det har gått i snigelfart ända tills nu. Har kommit på lösningen. Jag har slutat platta det och då sliter jag inte på håret alls.
Så nu jävlar är det på gång :D



Intresseklubben antecknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0