There is a reason

Japp nu var man hemma ifrån Cypern.
Eller kom hem i måndags rättare sagt men har verkligen inte haft tid för datorn.
Kom hem, gick och la mig och sen började jobb jobb jobb direkt.
Har vart på utbildning hela veckan. Imorgon är sista utbildningsdagen.
Snart kommer jag få medicindelegering :D nice.

Nu till mer om resan..
Flyget gick bra. Jag var jättenervös men allt gick bra. Flygplansmaten var äcklig.
Vi kom fram väldigt sent till Aiya Napa så det var bara att checka in och gå och lägga oss typ.

Det har hänt så himla mycket den veckan vi var borta så jag vet inte vart jag ska börja och vart jag ska sluta.
Hotellet var två stjärnigt så inte någon lyx direkt. Personalen var däremot HUR underbara som helst!
Men städerskan som snodde Elins plattång för 800 kr kan ta sig i arslet!


Vi hade varken aircondition eller kyl. Vi fick betala extra så vi fick safetybox där vi kunde lägga våra värdesaker och för elen. Vädret var underbart (till skillnad från här i sverige) 32 grader på dagen, 28 grader på natten och 25 grader i havet. Man svettades konstant men det var bara SKÖNT! Vattnet var så klart att det kändes som att man badade i en swimmingpool.Lovely.

Vi åt ute på restaurang varje dag. Jag som älskar mat blev helt galen. Det var sjukt gott allting!
Och självklart söp vi varenda dag och var ute och festade fram till morgonen då det var ljust ute.



Det fanns en klubb som hette "grabbarna grus" som endast var för skandinavier. Så det var fullt ös.
Vi var på tivoli en utav dagarna. Vi åkte en attraktion som hette "Sling shot" det var som en gallerboll med plats för två personer. Och sedan sköts man 100 meter upp i luften i denna galler bollen samtidigt som den snurrade runt och grejer. Helt sjukt! nästan som bungyjump typ. haha. Och det hela fick vi filmat. Så vi har en dvd skiva på när vi åker den. Helt insane!

Sen så gick jag och Elin en grej som liknade gasten fast 10000000 gånger värre!
Dom sa att det var den läskigaste i hela europa. Och man fick en shot innan haha.

Vi lärde känna massa folk på vårat hotell men vi hängde mest med 7 utav dom och alla var grabbar.
Trevliga som fan och var från olika delar av sverige.

Brände mig på hela baksidan av kroppen första dagen på stranden. Mindre lyckat. Efter det använde vi oss utav solskyddsfaktor 40. HAHA. Brände mig inget mer resten av veckan förutom sista dagen på stranden när jag fick för mig att inte använda någon solskyddsfaktor alls utan bara stekar oljan. Slutade med att jag å Elin låg och grät till sömns för att våra ben var så röda och brända att dom såg ut som gummi.

Så nu flår jag över halva ryggen och har massa fina pigmentfläckar där. nice.
Men känner mig inte så brun som jag ville vara. Skit samma sommaren är påväg här i sverige med!


Wooohohohohoho

Kommentarer
Postat av: Hannie

Oh gud vad härligt ni verkar ha haft det! :D Får sån utomlandkänsla jag med när jag läser sånt här xD

2010-06-17 @ 11:19:00
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0