star wars

Denna helgen har gått otroligt fort.
I fredags så var vi bara hemma hos Tim och drack några cider och åt god mat.
Blev rätt så sent. Sen vart det upp tidigt på lördag morgon och jobba på saltholmen från 9-15.
Var helt slut efter detta. Men piggnade till efter ett samtal jag fick av Åmål.
Hon och Vikkan var i götet endast för att hälsa på mig. UNDERBART. Blev skitpepp och åkte direkt från jobbet och mötte upp dom. Vi kramades och skrattade och kramades och fikade och kramades och tog en öl.

Och sen kramades vi igen och sen åkte dom hem till Åmål :(

Längtar tills vi ses nästa gång som antagligen inte bli förren bluesen..
Efter detta så hämtade Tim mig i stan och vi åkte hem till honom och åt god mat (igen).
Sen tog vi en siesta till typ klockan åtta på kvällen. As gött.
Efter detta så ringde Torsten mig. Hon var ute och åkte med bilen i götet så hon kom förbi Tim en sväng och
tog en cigg med mig och tjötade lite. Värst vad många vänner jag hunnit med denna veckan som jag inte träffar
så ofta annars. Känns hur bra som helst =)

Sen på kvällen så åkte jag, Tim, Gunilla och Taavi med Cadillacen till Orust på någon rocken roll fest.
Både jag och Tim mådde hur dåligt som helst så vi typ sov i bilen. Och när vi väl kom fram så var vi inte där så värst länge. Sen hem och sova.

Japp det var denna helgen det. Fort har det gått. Idag har Tim smsat massa från min mobil så min räkning blir väl skyhög nu men det tröstade jag bort med ett par chokladvåfflor så nu känns det bra igen.

Senare ska vi en sväng till Allum, jag ska kolla efter en midsommarklänning och sen blire bowling.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0