I know what I want

Ååååh det har varit helt underbart i Åmål! Älskar den staden. Skulle kunna tänka mig att flytta dit alltså.
Men man vet aldrig vad som händer i framtiden =)

Jag och vikkan har haft det helt underbart!

Började igår kväll när jag kom fram med att titta på solnedgången tillsammans.
otroligt fint.



Och sedan glodde vi på "how to loose a guy in 10 days" skrattade och hade oss. Myspys!
Sen gick vi och la oss. Gick upp vid elva imorse. Slängde på oss kläder och gjorde oss redo för dagen.



Sedan begav vi oss ner till Örnäs. Och satte oss vid vattnet (Vänern) och tog med oss lilla valpen Akilles!



Denna bilden får avsluta. Här ser man min lycka iaf! Lyckan över att träffa Vikkan och att vara i Åmål. Bättre kunde det helt enkelt inte bli!



Åkte hem med fem tåget. Gick hem till Elin på en kopp kaffe. Trevligt som vanligt!
Börjar bli tomt i lägenheten nu i och med att Johanna flyttar ut på fredag. Sorgligt =/

Resten av min vecka är fullspäckad nu!
Imorgon jobbar jag på saltholmen från 15-20 och sen ska jag vara med min älskling som kommer hem imorgon kväll. Massa mys antar jag =) sen ska jag passa Kattiz hela helgen och jobba jobba jobba.
På lördag har jag Tims hus för mig själv så Elin kommer dit och joinar. Vi ska laga grekisk mat och fira.
Sen ska vi BOKA resan. Yes ni hörde rätt. På lördag kväll bokar vi och får se vart vi hamnar. Kommer bli LOVELY.

på måndag ÅKER vi! Yeeeeeesss =) =) =)


Kommentarer
Postat av: Vikkan

Har haft det jättemysigt med dig, hoppas du kommer snart igen..!! :D

2010-06-03 @ 10:45:56
URL: http://freshgrassandrainbows.blogg.se/
Postat av: Carro

klart jag gör!

2010-06-03 @ 13:28:09
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0