didididadididooouhh

WOHO det är sant nu ska jag verkligen utomlands på måndag.
Jag och Elin gick till resia och bokade idag.
Och vi fick precis vad vi ville!

En resa för två till Cypern, Aiya Napa och vi fick ett bra hotell nära centrum och stranden.
Vi valde även till massa saker som frukost, balkong och mat på planet för att lyxa till det lite extra.
Den här resan ska verkligen bli perfekt. Det kommer den bli också.
Elin fyller 20 när vi är där och JAG är den enda som kommer få tillbringa den dagen med henne.
Känner mig väldigt speciell. Haha. Guuuuud. Resefebern har dock inte kommit än.

Men vi åker i övermorgon. SJUKT och jag har fortfarande inte fattat det än.
Ska få använda mitt pass för första gången och allt. iiiiiiiih.

Kommer nog inte förstå det förrens vi sitter på planet.

Herregud säger jag bara!!!!!!!!!!!!!!



och jag ska passa Kattiz hela denna helgen och nu är jag i Tims hus heeelt själv.
läskigt som fan. Känns som värsta skräckfilmen där en liten tjej är hundvakt och sen blir mördad typ.
waaah. Nu får jag tänka på annat. Har försökt få hit massa folk men alla är tråkiga idag.
Fick tillslut med möd och måtta hit Linn och Freddie.
Men dom har inte kommit än. Är rädd. Kattiz kollar ut och skäller hela tiden som om någon är där.
Ush. Hoppas dom kommer snart.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Hannie

Hoppas ni får så jävla kul ! Parta och sola lite för mig också :D

2010-06-08 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0