candy

Jag jobbar hela tiden. Är ledig max två dagar i veckan. Därför jag inte har tid att skriva, eller träffa vänner eller ha kul. Jaja.

Senaste nytt är att jag på något sätt dragit på mig urinvägsinfektion. Och idag har jag haft det i en vecka. Fick det alltså förra måndagen. Gick inte till läkaren förrens idag för jag tänkt att det nog kommer gå över. (vilket det inte gjort) Har bara blitt värre. Nu när jag var hos läkaren så berättade han att jag gått med det såpåss länge att det gått upp i njuren. Så nu har jag ont i hela ryggen och jätteont i magen. Igår kräktes jag också för att jag hade så ont i magen. Så för er som får denna attans infektionen, läkaren DIREKT! Jag lovar. Ni vill inte må såhär.

Fick iaf penicillin som jag ska äta i fyra, fem dagar nu. Får hoppas att det går över.
Igår small jag i mitt ansikte rätt in i tims hammock så nu har jag fått en blåtira. Vaknade upp med ett svullet öga. Och nu är det jätterött under. Folk har kollat på mig idag som om någon har slagit mig typ. Hhaa.

Denna dagen har jag bara legat och sovit.
Ikväll ska jag kanske med Tim och hans familj till nääs.
Och Tims kompis Tim ifrån lumpen bor hos honom i två veckor framöver för att dom gör sin väktarutbildning här i gbg. Så vi har inneboende nu. NO SEX :( owh..


Kommentarer
Postat av: Hannie

Åh stackare som har urinvägsinfektion och värre än det till och med! Plus att du inte får sex, det är dig det är synd om nu faktiskt :O :(



Hoppas det blir bättre på båda fronterna ;D

2010-06-28 @ 20:23:25
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0