24 timmar samma sak

Nu har jag vart på utbildning tre dagar i rad.
Är nu klar. Känns riktigt nice alltså!
Idag har jag varit ledig hela dagen nästan. Slutade vid tio.
Tog en siesta när jag kom hem, var verkligen helt jävla död!
Nu sitter jag här och lägger upp resten av bilderna som inte kommit upp på facebook än.
Där får ni gå in och kolla ;)



Börjar änna bli hungrig. Ska nog gå och laga mig något gott snart.

Mycket tankar i huvudet idag också.
Jag bryr mig om mina vänner väldigt mkt som dom flesta kanske vet.
Men jag har ändå en gräns. Jag har försökt och försökt att få er att sluta med skiten.
Ni lyssnar inte. Fattar ni inte att det är för erat eget bästa? Jag vill inte att ni hamnar i skiten.
När ni sitter där sen så tro fan inte att jag kommer vara den som kommer och hjälper er upp på benen igen.
Jag varnade er. Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0