stop calling

Uppdatering:

Det var ju midsommar för ett tag sen. Då hoppade jag, Linn, Ollas och Tim in i bilen och körde till Örby för att fira hemma hos Pungen & Levin som nu har flyttat ihop. Så dom hade inflyttningsfest/midsommarfest.
Det blev ett jäkla kalas och det var riktigt roligt!
Man har ju faktiskt alltid roligast på strömmafesterna (enligt mig)

Har även provat på att sova i en bil för första gången (vi hade inget tält med oss och det fanns ingen sovplats)
INGET att rekommendera vill jag lova!



Några dagar senare träffade jag Linn & Emelie i stan. Vi umgås inte alls ofta nuförtiden så det var väldigt trevligt!
Först åt vi glass på lejontrappan och sen så åt vi middag på Jamesons uppe på avenyn. Riktigt god mat har dom!

Sen påväg därifrån så åkte vi tuk tuk från avenyn till centralen. Helt galet kul. Inte skrattat så mkt på länge! haha



sen har jag varit på liseberg också. mm det är mycket jag hunnit med ändå med tanke på hur mycket jag jobbar :O Var där med Tim och hans vän rosenqvist från lumpen och någon annan lumpenpolare som hette måns ^^ trevligt vare iaf. För jag älskar liseberg!







Sen så får vi ju inte glömma det största och viktigaste som har hänt.
JAG HAR FLYTTAT HEMIFRÅN. Det är helt otroligt. Jag är numera sambo med Elin Jungnell och jag älskar det!
Flyttade i torsdags så det har varit massa bärandes av kartonger hit och dit. Svettigt vill jag lova. Men Tim och Rosenqvist hyrde släp och hjälpte mig så det var nice. Nu har det gått 5 dagar och jag har fortfarande inte fattat att jag inte bor hemma längre ^^ Har börjat komma iordning lite här nu iaf. Men mitt rum är ju betydligt mycket mindre än mitt förra. Nu består det endast av en säng typ. Så får försöka göra det så personligt jag kan utav resten.


(Mitt nya vardagsrum och två fyllekajor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0