Show your self

Hemma ifrån Bluesen. Kom hem i söndags men har inte orkat skriva.
Det var helt underbart precis som vanligt. Vi söp från morgon till kväll och från kväll till natt. Fyllepizza innan vi gick hem från krogen varje dag och underbart härlig frukost tillsammans.
Vi badade och solade och hade de allmänt gött.

Var härligt att få träffa mina tjejer igen. Känns så underbart när alla är samlade. Synd att inte Alex och Soffan följde med bara :(

Min kropp sa verkligen emot när jag kom hem. Har haft halsbränna som fan och kramper i magen. Tror det är all alkohol som har gjort det. Bestämde mig för att ta det lugnt men som vanligt blir det tvärtom. Det blev två cider och en sexa tequila shot på the queen med Tim och Stefan. Sen fyllebabade vi i landvetter sjön. Hoppade från ett as högt hopptorn helt sjukt var de. Men nu får de fan vara nog. Paus från alkoholen får det bli.

Idag åkte Tim till Falkenberg med sin far på semester. Mig lämnade dom hemma. Så jag och Gunilla ska nog hitta på något skojsigt idag. Får se vad det blir. Hon slutar jobbet när som helst.

Wiiiihoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0