My hands on your mouth

Imorgon är det näst sista dagen att jobba innan jag är ledig.
Börjar kännas gött.Fan vad jag ska njuta på lördag när jag kan sova precis hur länge jag vill.

Igår införskaffade jag mig ett par converse som jag så länge velat göra.
Det blev ett par hel vita utan rand. Är helt kär. Haha

Just nu sitter jag hemma hos Tim.
Han ser på tv och jag bloggar.

Väntar på att Linn ska ringa. Då ska jag åka in till stan och möta henne och så ska vi åka hem till mig.
Tänkte städa lite och så ska hon sova över. Hon har typ sovit hos mig en hel vecka.
Helt gött! Längesen vi umgicks såhär mkt.

Har ont i ryggen som fan. Inte bra.. vill verkligen jobba inom vården men är rädd att jag inte kan det när jag har ont som fan efter bara 4 månader.. jaja får se hur det blir me de.


Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0