Everlasting glory

Igår hade jag inflyttningsfest.
Det var kul, fast det kom bara grabbar.
Tur att jag kommer överens så bra med killar.

Det blev typ 14 stycken som kom.
Blev rätt nöjd ändå :)

Alla drog rätt tidigt de va lite synd.
Men jag hade dratt i mig tillräckligt mycket så hade inte pallat med så
länge till ändå.. Jag, tim, Johansson och Robert var dom som var kvar längst.
Så vi tog vagnen in till stan och åkte hem till Tim och sov där.
Johansson åkte hem till sig.

Idag var jag ledig. Sov till klockan ett. Riktigt gött att få sova ut så länge.
Och nu har hela dagen bara flugit förbi.
Imorgon är det jobb igen.

Idag har vi ätit langos och godis och cola och mums.
Nu sitter vi och kollar på family guy maraton. Helt okej.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0