adrenalin

Tjo tjo!
Allt är bra med mig. Jag jobbar och sliter och försöker fixa så gott jag kan i lägenheten.
Har inte hunnit med att ha inflyttningsfest än men det får vi se till att fixa snart.
Funderar på att ha det den 30:e, alltså nästa fredag. Ska bara kolla med elin först så det är okej.
Och om folk är villiga att komma då, men det kanske är för snabbt in på?
Äh vi får se helt enkelt.

Igår var det torsdag och då var vi ute på Sticky.
Jag, Tim, Ollas, Hannie, Emelie, Torsten och Robin mfl.
Trevligt vare!

Idag är Tobbe och Vikkan i Götet så vi har bjudit hem dom till Tim på sushi.
Vi tänkte sitta i trädgården och äta det. MHM<3

Ikväll ska Tim ha fest hemma men jag kan tyvärr inte vara med för jag börjar jobba vid sju imorn bitti och jobbet måste man sköta så ingen fest för min del ikväll.

Vid sex ikväll har jag bjudit hem Alex, Linn och Vikkan på fika.
Det ska bli kul att ses och prata lite :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0