Vilken hejdundrande helg

Hej hopp!
Gud vilken helg det varit.. Jag som hade fått avsmak för alkohol och bestämt mig för att ta en paus ifrån den tills jag ska med partybåten. Men icke sa nicke som vanligt när jag bestämmer mig för saker.

Fredagen blev promenix med Soffan och hennes vovve Phoenix runt i Eriksberg. Riktigt fint faktiskt! Men kallt.. (har fortfarande inte lärt mig att ta på mig ordentligt med kläder) Sen efter det så åkte vi in till stan för att köpa godis på 4-gott men det blev ju lite andra uppdrag också. Först blev det in på skopunkten på backaplan där jag hittade ett par skor som jag blev alldeles kär i. MÅSTE HA. Så nu längtar jag bara efter min lön som kommer in imorgon och hoppas att det är en fet sådan så att jag har råd. Massa saker jag måste ha pengar till nu nämligen.






Sen drog vi vidare till huveröds och köpte ett koppel till Soffans nya hund som hon hämtar på tisdag :)
SEN bar det av till Paprika (vi var ju hungriga) haha. Riktigt gott, älskar deras baguetter och sallader. MMMM <3

Sen tillslut så skulle vi till godisaffären men då stöter vi på Benjamin som bjuder med mig ut.
Dom hade tydligen planerat att dra ut några från Model Lab och fira Mia som flyttar till Norge nästa vecka. Eller fira och fira.. mer säga hej då. Och självklart var jag på! Har alltid velat gå ut med Benjamin och Paula så jag blev genast pepp som fan.

Vi sa hejdå och sen gick jag och Soffan och köpte en liten påse med godis. Och jag följde med henne hem och kollade på let's dance innan det var dags att bege sig till stan och möta upp model lab folket.




Det blev att vi gick till Hotell Avalon där Benjamin typ känner alla (vad det verkade som) och han var så himla snäll att han bjöd HELA kvällen. Och det var ju inga billiga öl och cider det handlade om utan ENDAST drinkar. Riktigt goda sådana också! Fan vad härligt. Väldigt kul hade vi allihopa iallafall även om jag blev fullast av alla^^






Lördagen var jag riktigt bakis så jag bestämde mig för att ha myskväll med soffan och titta på Robinsson.
Men som vanligt blev det ändrade planer.



Mia och Lena tjatade på mig så jag bestämde mig för att följa med ut på Karisma. Fick även med mig ett helt jävla gäng! Emelie, Tim, Freddie, Micki, Hampus, Oskar och Johannes. Tyvärr så följde inte Lena med ut och Freddie tröttnade på att stå i kön så han drog hem. Men vi andra hade skitkul! Träffade Mia där inne också med hennes killkompisar. Fan vilken kväll och fan vad vi dansade. Kröp nästan hem sen för att jag hade så ont i fötterna, fick sällskap av Emelie.







Idag söndag har jag och Emelie sovit till klockan halv tre typ fråga mig inte varför. Sen har vi bara glott på tv och tagit det lugnt. Hon åkte hem förut och jag och mamma har kollat på Johan falk.

Nu längtar jag sönder mig tills imorgon då jag och Tim firar 4 månader och han kommer hem.
Han har någon överaskning till mig och jag är så himla nyfiken!
Han hämtar mig här hemma vid 3 tiden så får se vad han har hittat på för kul :)

Puss liksom

Kommentarer
Postat av: Hannie

vad mysigt :)

Ska hon ha en till whippet eller vad blir det för ras denna gången? :)



Jag och Hacker och massa mer ska ut på fredag, vi undrar om du ville med, men kom på att du åker på lördag är det väl? Så du kanske inte kna, men du är med bjuden så om du vill med så hör av dig :D:D

2010-01-25 @ 16:54:44
Postat av: Carro

yes hon ska ha en whippet till!

Å gud vad kul hade verkligen velat träffa er.. hmm lite osäker bara.. ska åka från centralen kl 08:15 på morgonen så blir kanske jobbigt att festa dagen innan. Men ska fundera på de! :D

2010-01-27 @ 17:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0