Vänt på dygnet

Igår var jag och fikade med Lena i stan efter att hon slutat jobba.
Gick upp på model lab och hämtade henne och fick samtidigt träffa Mia och Anna-Maria.
Det var roligt, men det var en jävligt konstig känsla att gå in där utan att jag jobbar kvar.

Vi fikade på condecco och det ångrar jag som fan! Beställde blåbärspaj med vaniljsås och en chai.
Blåbärspajen smakade ingenting och hade as konstig konsistens. Och chaien smakade bara varmt vatten.
Det är verkligen bara espresso house som kan göra chailatte! Gå inte till condecco och fika säger jag bara. Inte värt pengarna. USHA!

Efter fikan så åkte jag hem. Gjorde inget speciellt.. satt vid datan och sånt till två på natten typ sen somnade jag.
Vaknade klockan tolv imorse, åt frukost och sen somnade jag igen och vaknade kl 17:00! Helt insane. Hur fan kan man sova så mkt? Så nu har jag plötsligt vänt på dygnet och är skitpigg.


Var hemma hos Johanna & Elin en sväng förut och käkade pizza, mjuk pepparkaka och drack kaffe. Det var trevligt. Fick även träffat Johannas nya kille Linus :) Så himla kul att hon har hittat någon.









Nu vettefan vad jag ska göra. Blir väl att ta igen gamla paradise hotel avsnitt jag missat eller nått.

Pöööööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0