Saknar Strömma

Idag tänker jag ägna ett inlägg åt hur mkt jag saknar strömma.

Jag saknar:

- att kunna gå runt med mjukisbyxor varje dag

- att slippa behöva sminka mig

- att alltid ha kompisar runt omkring mig

- att alltid ha något att göra

- Hannie & Torsten, två nära vänner som jag umgicks med mkt på strömma men typ aldrig nuförtiden.

- samkvämen

- att sitta och röka på trappan med en kopp te

- festerna och sammanhållningen

- att ligga och sola på den stora gräsmattan

- tjejsnacket i stugan på söndagarna

- idolkvällarna i pentryt

Allt blir så annorlunda efter gymnasiet.
Allt blir så ytligt igen.. inga mer fester uppe vid vändplan utan nu är det dyra krogrundor som gäller.
Man umgås inte med så många olika människor längre utan nu är det max två-tre stycken som man hänger ihop med. Jag har inget jobb, jag är snart helt utan pengar. Jag vill jobba med djur, vara rik och ut och resa massa massa! Give me money <3



Kommentarer
Postat av: Hannie

Strömma saknar sig med! <3

2010-01-19 @ 17:56:40
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0