Nytt år ny blogg..

Tröttnade på bloggspace och valde att gå tillbaka till blogg.se!
Hoppas mina gamla läsare följer med och fortsätter läsa =)

Var på bio igår med Emelie och vi såg bröllopsfotografen. Den var skitbra! Men skulle stannat hemma och tagit det lugnt istället eftersom att jag är magsjuk. Kände mig frisk (fastän jag inte var det) och åkte iväg till stan. Mådde ju skit sen när jag kom hem och fick ta konsekvenserna hela natten. Inge kul alls!
 


Idag känns det som att magsjukan har gått över i förkylning istället. Bättre det iallafall..
Imorgon blir en lång dag med packning inför resan till Sälen, handla mat, möta upp Linn & Freddie och åka och hämta Tims bil i Linnarhult.


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0