Mätt som en plätt

yes nu är jag fan mätt. Min mästerkock till pojkvän har stått och lagat någon god gryta i över en timme som vi åt alldeles nyss. Riktigt god blev den faktiskt :)

Och här sitter jag med hans gamla byxor på mig som han tyckte jag skulle vara så himla snygg i.
Dom sitter hur pösigt som helst och blev värre än baggyjeans men tycker han jag är fin så får jag stå ut med att se ut såhär ikväll. Vi ska till Torsten och Jonas snart väntar bara på att hjärtat ska komma ut från duschen.

Har varit hos honom sen i måndags nu. Fan vad dagarna går fort när jag är med honom.
Han överaskade mig i måndags och ringde och väckte mig vid tolv tiden på förmiddagen.
Jag svarar yrvaket och han vräker ur sig att det är dags att vakna för att han är utanför.. HJÄLP vad glad jag blev. Vi som inte hade bestämt att ses förren vid 3-4 tiden på eftermiddagen. Och någon minut senare ringde det på dörren :) sen påvägen hem till honom köpte jag ett par skor på skopunkten. SKIT snygga!

Sen åkte vi hem till honom. Det blev champagne, vin, räkor, aioli, baguette och vitlöksbröd. Helt underbart!

Nu ropar älsklingen så måste springa. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0