Imorgon smäller det

Yes, sant som sagt. Imorgon åker vi. Dagen idag gick galant. Det trodde jag inte att den skulle göra. Jag som hade så himla mycket att göra, men det gick fint :)

Packade, sen åt jag mat och därefter tog jag mitt pick och pack och stack hemifrån. Och det var inte lite packning vill jag meddela! Såg ut som en jävla packåsna när jag klev ombord på spårvagnen. Folk måste ha skrattat inombords.

Sen mötte jag upp min kära Linn och vi gjorde några ärenden på stan. Köpte bodylotion. Niveas. Den är både för ansiktet och kroppen, skit bra faktiskt! Den är ju bra att ha nu i sälen också när det är kallt.. den skyddar mot kyla tydligen :) Skulle även till banken och ta ut pengar från mitt sparkonto men den var stängd. Så himla typiskt! Men som tur var så va älskling snäll och lånade ut pengar till mig sålänge så det löste sig =)

Sen kom Freddie in till stan och vi alla tre tog bussen hem till Tim för att hämta hans bil som vi ska låna. Fick träffa Kattiz :) (hunden) hon är så himla mycket bättre nu och hälsade så glatt på oss allihopa! Sen tog vi bilen, åkte och lämnade Freddie hemma hos honom och sen bar det av mot Kungälv. Tog en sväng förbi mc donalds på mc driven ;) köpte EN cheeseburgare. Nödvändigt :D har även handlat mat till tio pers i sälen.

Nu sitter vi hemma hos Emelie och väntar på att hon ska sluta jobbet. Hon kommer la hem vid ett tiden. Får se om vi är vakna då eller inte. Nu ska vi glo lite på gamla avsnitt av paradisehotel och chilla.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Izza :D

Mycket bättre på blogg.se! :D

2010-01-13 @ 10:11:16
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0