Back to götet

Nu är jag hemma ifrån Sälen igen efter en helt insane vecka!
Svårt att berätta allting med bara text men kan ge det ett litet försök :)


Vi åkte på söndag morgon vid tio tiden ungefär. Och redan då knäckte vi första biran. Helt underbart!
Linn började köra så hon kunde inte dricka. Hon och Freddie byttes av vid halva vägen så först då började hon också häva i sig ;)

Emelie spydde efter en halvtimmes färd i bilen då vi stannade till i Trollhättan för att köpa en stereo, lite komiskt måste jag säga.
Desto mer fulla vi blev desto mer röksugna blev vi i bilen så därför blev det att vi rökte en del ciggaretter.
Linn var lite klantig så hon råkade aska glöd på sig själv och märkte det inte förrens det började ryka i hela bilen. (vid detta laget var vi ute på motorvägen) Och Alla tjejer i baksätet bara skriker till freddie: "STANNA BILEN LINN BRINNER!!!!" haha han stannar in till kanten fort som fan och Linn kastar sig i snön. Två stora hål blev det i hennes fina tröja. ^^

Hela bilfärden dit tog sammanlagt 8 timmar. FY FAN säger jag bara för att sitta i en bil så länge. Inte roligt överhuvudtaget. Och när vi kommer fram är det 25 MINUS! Kallt som satan men alla var så nyfikna på hur stugan såg ut så vi skyndade oss in, packade upp, valde rum, lagade mat och satte oss och åt tillsammans. Riktigt jävla mysigt.

Det var party VARJE dag. Det var inte en endaste dag UTAN alkohol. Helt sjukt! Vi började dricka vid tio tiden på morgonen varje dag och då var det pluntan fylld med jäger som gällde. Och jag som inte är van att åka skidor blev ju genast mer självsäker i backarna när jag var packad. Vid 15:00 så började after skin och den var vi också på varje dag såklart. Och vi hade alltid samma bord. LÄNGST fram närmast scenen. Helt underbart!


Klockan 17:00 när after skin var slut så var alla mer än lagom packade och då bar det av hemmåt till stugan MED SKIDORNA. Hade vi tur var det kvällsåkning så liftarna var öppna men vissa dagar fick vi gå hem med pjäxor. Jobbigt som fan. När vi kom hem så var det mat för dom som var hungriga och sedan började festen.
Vi hittade alltid ett nytt gäng varje dag efter after skin att festa med. Bodde dom långt bort så tog vi taxi dit.
Och jag var ju med om det skönaste: Vi satt i taxin och jag är lite småfull ber taxichauffören stänga av taxametern. Han bara: "Okej" Och så gjorde han det. Fatta vad paffa vi blev när vi fick åka halvt gratis till festen xD


Det blev ju lite småbråk och tjaffs i mellanåt men man kan inte vara iväg på en resa i en vecka med 9 pers utan sånt där. Men vi tog oss igenom det och alla var glada och nöjda när vi åkte hem.

Magsjukan försvann (var ju både magsjuk och förkyld när jag åkte) men nu är jag sjuk igen när jag kom hem. Hostar som fan verkligen. Hostar så mkt att jag inte kunde sova inatt. Och så rinner näsan och så har jag någon konstig halsbränna :( bläääh.

Och fatta vad jag har saknat Tim i veckan när Alla andra har haft någon att pussa och krama på hela tiden.
Blev helt överlycklig när jag fick träffa honom igår. Och så hade jag sån otur att jag kommer hem på en söndag, alltså samma dag som han åker tillbaka till lumpen. Så jag trodde att jag bara skulle hinna träffa honom i någon timme men då var han så jävla söt så han bestämde sig för att ta bilen till halmstad (lumpen) klockan halv fem på natten istället och sova hemma hos mig för att han ville ses längre. Så det var vad han gjorde, vi sov hos mig och det var hur underbart som helst. Och så klockan halv fem inatt åkte han. Sorligt som fan ush vill bara vara med honom hela tiden nu. Men han kommer hem på måndag så om exakt en vecka är han i mina armar igen och jag längtar så mycket!

Nu har jag precis sett på Paradise Hotel och Catja fick lämna. JÄVLA SKIT! Jag som hejade på henne. Jävla bajs.

Nu har jag inte så mycket mer att säga.
Ha de gött haj.

Några låtar som får mig att tänka på Sälen.
Låtar som spelades på after skin, låtar som jag förknippar med gänget jag bodde med eller låtar ni borde höra helt enkelt!

Den här kom på after skin. Snacka om att de va massa skåningar där eller! Röj som fan.



ÅÅÅH Den här låten asså. Högsta volym dunkades den i bilen. Det knullar i öronen när man hör den.





Lite magnus uggla också så klart. Fan vad vi sjöng :D åååh nostalgi!



Den här låten är ju bara så jävla klockren. Jag vill på resa igen! Tack som fan alla som var med!!!


Kommentarer
Postat av: Hannie

Fan vad roligt ni verkar ha haft det! Jag vill också hitta på något sådant kul nå¨gon gång med dig och ett helt gäng! Måste göras en längre resa än till marsstrand xD

Afriska som du sa hade vart nice men kanske lite för dyrt som sagt, grekland? JAG ÄR PÅ :D

2010-01-19 @ 17:58:41
URL: http://tanttrosor.blogg.se/
Postat av: Izzey

Åå tänker på kollot när jag hör den här. När vi alla är påväg till Nordens Ark och Mats kör bilen. När han höjer högsta volym på denna låten <3 :(

2010-01-20 @ 10:04:55
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0