You're the one that i want

Varför du är så himla underbar?
Jo för att:

- Jag älskar att du ALLTID är på sånt jävla bra humör, är jag ledsen så blir jag glad.

- Jag älskar att sitta och kolla på dig i smyg när vi ser på tecknat, du blir så himla koncentrerad att det inte går att prata med dig!

- Jag älskar hur ditt hår luktar och hur mjukt det känns mellan mina fingrar.

- Jag älskar hur du alltid är vaken före mig på morgonen och ligger och tittar på mig och ler.

- Jag älskar att du är så himla duktig på att laga mat.

- Jag älskar att jag kan prata om allt med dig, du är inte bara min pojkvän utan även min bästa vän!

- Jag älskar din lukt.

Jag älskar helt enkelt allting med dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0