Virusbajs

Helvete. Jag har fått virus på min data hemma så det är därför bloggen går bajssegt.
Och varken jag eller mamma är haj på datorer så det kommer inte gå bra.

Får väl se till att blogga när jag är hos vänner med internet :) Som nu, är hos Tobbe.
Kom hit igår, tobbe åkte på fest så jag och sara fick en kväll för oss själva.
Det är inte direkt ofta det händer om man säger så, mycket trevligt hade vi iaf!
Sjöng singstar för fulla halsar, åt rosa sockervadd, tryckte i oss godis, chatroulette, och såg på massa filmer tills jag somnade. Sara kollade vidare på film medans jag snarkade och pratade i sömnen. Hade snackat om någon viviann? HAHAH Känner inte ens någon med det namnet!

Sen när tobbe kom hem vid halv fyra vaknade jag till liv igen och så blev det baileys och hög musik. Vi gillart.
Sen vid halv fem så somnade vi. Väldigt nice lördag må jag säga!


Kommentarer
Postat av: Hannie

Prata i sömnen är bäst! xD

Det gör jag med :D

2010-02-07 @ 19:13:24
URL: http://tanttrosor.blogg.se/
Postat av: Morganlina

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-12-01 @ 05:50:05
URL: http://morganlina.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0