Valentines day

Filmen var hur bra som helst! Och det passade så jävla perfekt att se den på alla hjärtans dag också :)

Hur många älskar inte när man kollar på en film och ser en känd skådespelare som är med?
Det är ju mycket roligare än när det är massa b skådisar man aldrig sett förut.
Och i den här filmen var det typ BARA skådisar man kände igen.
Alltså minst 10 stycken kända. Huur bra som helst. Och det var en romantisk komedi som varade ca två timmar.
Alldeles lagom :)

De skådespelarna som jag gillar som var med:

Jessica Alba

Som förövrigt är så jävla snygg!
Man kan typ inte sluta kolla på henne.
Det är något fel på mig. Jag är inte som alla andra tjejer i biografen som sitter
och dreglar över dom manliga skådisarna, jag kollar in tjejerna istället. Där hade jag och Tim något gemensamt iaf! HAHA.

Jennifer Garner                      Anne Hathaway                  
   


     


Taylor Swift                        Julia Roberts
    

Taylor Lautner                             ashton kutcher

 

Detta var typ dom bästa skådespelarna i filmen. Hur som helst så borde ni verkligen gå och se den!
Antingen med en kompis eller pojk/flickvännen :)



Puss

Kommentarer
Postat av: Lena=)

ah den måste ja seeee=D

2010-02-15 @ 21:41:37
Postat av: Hannie

Haha, erkänn att det är ganska kul ändå när man märker att pojkvännen kollar lika mycket som man själv gör xD

2010-02-16 @ 14:11:32
URL: http://tanttrosor.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahah ja de är kul :D

2010-02-16 @ 15:15:42
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0