Uppdatering från veckan

Har haft så mycket att skriva om så glömde av att berätta vad jag gjort om dagarna den här veckan :)

En dag var jag med Sara i stan innan hon drog till jobbet.
Hon var sugen på sushi men inte jag så hon käkade
medans jag surplade i mig hennes goda soppa :)





Sen har jag varit hemma hos Elin och umgåtts också :)
Jag hade med mig mitt champagne te som vi tänkte dricka.
Men då upptäckte vi att hon inte hade någon såndära te sil och
jag orkade inte springa hem och hämta min så det fick bli te i kaffekokaren!
Det funkade lika bra det, lite starkt blev det allt men det gick bra ändå :)



Sen igår så var jag hemma hos Sara, vi hade ju bestämt att ses och se på efterlyst tillsammans :)
Så himla kul att vi börjat umgås igen. Förut sågs vi typ bara en gång i månaden, knappt det. Men nu
syns vi mycket oftare. Tummen upp på det! :D







<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0