Spotify

Idag har jag skaffat Spotify för första gången. Gud vad jag är efter känner jag.. haha.
Älskar det som fan! Har redan börjat på en playlist som heter party ;) woho *sitter och diggar för mig själv*


Igår så var jag med Elin. Ovanligt va? ;)
Vi åt pizza och drack cola och var allmänt feta. AS gött!
Sen så drack vi kaffe och rökte massa cigg. WONDERFUL<3

En Hawaii utan skinka och med vitlökssås! Det ni ;)

Har även gett mig fan på att jag måste få ihop pengar på något sätt.
Så nu har jag sökt massa hundvakt jobb.
Och REDAN fått massa svar. Så får se hur detta går.
Det slutar väl med att jag har 10 hundar samtidigt. Haha.
Som tur är så är Elin snäll och lånar ut deras lägenhet till mig så jag kan vara där med vovvarna,
för mamma ville inte ha några djur hemma :(

Ikväll ska Agge ha fest. Får se om jag drar dit, men tror jag gör det :)
Ska ju se på efterlyst med Sara också men jag kan ju dra efter det.

Sen är det någon afterski kväll på deep också. Låter ju jävligt lockande. Gratis inträde och allt..
Men får se hur de blir. Fan vad mycket alkohol jag förbrukar nuförtiden. Måste börja tagga ner. Hahha

Såå antingen blir det hemmakväll med Sara eller så blir det party party. Haven't decided yet.

Pöss

Kommentarer
Postat av: lena=)

hoppas du fick roligt ute :) jag hann inte svara på det du skrev på facebook.. var på jobbet men satt inte vid datorn liksom. men ja håller på å bli sjuk tyvärr så känner mig inte alls pigg :S men vi måste fan festa snart, du o ja <3

2010-02-17 @ 21:36:55
Postat av: Hannie

JAG <3 SPOTIFY xD

Just nu spelar jag "The Sounds - Living in america" WOho

2010-02-18 @ 12:13:42
URL: http://tanttrosor.blogg.se/
Postat av: Carro

Klart vi måste festa ihop snart lena!



Och Hannie, the sounds. KÄRLEK åt dom säger jag bara <3

2010-02-18 @ 16:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0