Såhär vill jag att mitt liv ska se ut

Jag vill börja jobba med hundar. Spelar egentligen ingen roll men bara det har med hundar att göra!
Hundsim, hundtrim, hunddagis? :) Och helst vill jag börja jobba NU.
Jag vill dra in ca 20 000 i månaden.

Sen när lönen har börjat rulla in på kontot så vill jag ta tio tusen utav dom och åka iväg på en intensivkurs och fixa körkortet.

Sen vill jag hitta en någorlunda fin lägenhet centralt någonstans där jag ska flytta in.
Och självklart ska min älskling bo hos mig de helger och veckor han är hemma.

När älskling är klar med lumpen om ca 4 månader så vill jag att vi flyttar ihop på riktigt, förlovar oss och får det riktigt nice i lägenheten. Sen ska vi jobba och dra in pengar som fan under ett eller två år ungefär.
Sen ska vi köpa oss ett fint hus, eller till och med bygga oss ett eget!

När huset är klart och allt är i sin ordning så vill jag bli gravid. Och under graviditeten så vill jag skaffa hund, för då har jag tid att vara hemma med den och ge den mycket kärlek när jag ändå har en bulle i magen.(Vilket är viktigt under valptiden)

Sen innan magen hunnit bli för stor så ska vi gifta oss.
Och när barnet kommer så vill jag se så att allt fortfarande fungerar med hunden, huset ungen osv innan vi skaffar ett barn till. Jag vill ha en pojke och en flicka.  Tror nästan det kommer bli så också, mormor fick ju mamma och john, och mamma fick mig och Robert. Alltså tror jag att jag också kommer få en utav varje kön :)

Pojken ska heta Liam och flickan har jag inte kommit på något namn på ännu.

Tänk om jag kunde få allt det här?
Då hade jag allt vart lycklig.
Det är jag nu med, helt klart! Men tänk om man kunde få det perfekta livet..

BTW, viruset är borta! :D :D weeeeey.


Kommentarer
Postat av: Hannie

Wohoo viruset är väck!

Vilket härligt liv ändå :) Men du kanske ska åka utamlands också, för det har jag planerat och DU SKA MED :D

Men jag håller de fem tummar jag har för att din framtid ska bli som du önskat :)

2010-02-09 @ 22:11:52
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0