Party instead

Jag dissade faktiskt efterlyskvällen med sara igår :(
Kände verkligen för att festa. Skulle hem till Agge som jag inte träffat på skitlänge liksom!
Det blev rätt trevligt. Jag, Elin och Emelie drog dit :)
Senare kom Tim och hans sex brudar som han hade med sig! Haha. Trevliga var dom iaf.






Men jag pallar inte folk som håller på med droger så senare så drog jag och Emelie ut på nivå.
Vi skulle egentligen till deep men vi kom försent efter att listan gått ut.
Men det var kul på nivå. Dansade så mkt att vi blev svettiga och idag har jag träningsvärk.


Från vänster: Sara, Emelie & Jag.

Emelie sov hos mig och nu sitter vi hemma hos henne. Hon är själv hemma ikväll så vi ska la ta hit några stycken och chilla eller något. Någon som är på så hör av er! Känns som jag bara får nej när jag frågar ^^

Just nu är potatisgratängen och revbenspjällen inne i ugnen och det rinner så gott som ur käften på mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0