Ovanligt lugn fredag

Igår så var jag med Emelie, Agnes, Linn och Freddie.
Vi var hemma hos Emelie och kollade på film.
Saw 6! Så jävla äcklig va! Nu är det bara 7an kvar som jag vill se. Eller finns det ens en 7a?
Vi hade trevligt iaf och kom i säng väldigt sent. Jag och Linn sov över.


Emelie gick upp vid halv nio imorse och drog till jobbet.
Så jag och Linn åkte hem vid halv elva.
Har bara vart hemma hela dagen och segat. SOVIT en jävla massa.
Konstigt. Hoppas inte jag håller på att bli sjuk. Men känner att jag mår lite konstigt.
Jag är sugen på pucko! <3

Hoppas jag kan sova inatt nu när jag sovit bort hela dagen.
Känner för att göra något. Orkar inte bara sitta hemma.
Bläää. Och min älskling kommer inte hem förrens på måndag. Orkar inte vänta mer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0