Nice body soon

Yaaaahh, snart har man fin kropp igen som jag alltid haft förut.

Har bestämt mig för att börja simma två dagar i veckan. 50 Längder per gång. Vet ni hur jobbigt det är?
Men det är skit bra träning! Man tränar ju hela kroppen! Och så blir man inte svettig heller eftersom man är i vattnet. Plus att jag ska göra det tillsammans med Emelie, Linn & Agnes. Kommer bli huuur bra som helst!


Vi började redan igår. Så nu jäklar. Inte speciellt dyrt är de heller. Billigaste träningen man kan få tag på tror jag.
GÖTT.

Vi ska simma på Oasen i Kungälv så de blir ju en bit för mig att ta mig. Men det är de värt!

Sen behöver jag lite råd och tips. Vet inte riktigt vad jag ska göra..
Jag och Elin vill väldigt gärna åka på en sistaminuten resa utomlands nästa vecka.
Och vi är så jääävla peppade inför detta. Jag berättade om det för mamma och hon gillade inte idén så mycket.
MEN hon sa inte nej.

Häromdan när jag sa till mamma att jag ska in och fixa pass så sa hon: vad ska du med det till? Du ska ingenstans. Jag har inte sagt att du får åka. Jag sa NEJ.

Och som argument sa jag: Det sa du inte alls. Och föresten är jag 18 år och gör vad jag vill.

Men hon bara fortsatte att säga emot..känner mig så jävla ledsen, arg, förbannad och hjälplös. Vet inte vad jag ska göra. Hon har redan ställt in en annan resa för mig och det var droppen bara det.

Visst jag bor hemma och ska gå efter hennes regler.. men. ååh. Vad hade ni gjort?
Trotsat henne och åkt ändå eller stannat hemma och sluppit gräl?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är 18 år och ska få göra precis som du vill! Tycker verkligen att du ska åka! jag och mina kompisar ska boka resa idag. Och dom är inte ens 18!

2010-02-26 @ 16:51:10
Postat av: Izzey

Beställ en resa som hon inte får reda på, och säg till henne att ni åker samma dag, då ni står på flygplatsen. När ni kommer tillbaka så vill hon säkert slänga ut dig, då drar du till en polare ett tag och då kommer hon inse hur mycket hon saknar att ha dig hemma. Åk heller inte till världens aids-ställe som Sunny beach utan till en riktig och ganska trygg reseort :) Då blir hon nog mindre arg. Du kan också ta kontakt med henne hela veckan du är borta och det lugnar säkert ner henne :)

2010-02-26 @ 23:40:46
URL: http://izzabilly.blogg.se/
Postat av: Lena=)

ja vafan, du är arton och hon kan inte säga vad du ska och inte ska göra! dock förstår jag henne när de gäller pengar eftersom din lön är sen.. om du då åker utomlands ist för å betala henne pengar så förstår ja :P fast det kanske du också gör?=)



men ah, klart du ska åka. ser ingen anledning till varför du inte ska få göra det då du är arton :p

2010-02-27 @ 01:01:51
Postat av: Alex

ÅK Carro!!!

2010-02-28 @ 08:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0