Lördag utan att vara bakis

Fan vad gött ändå. Vakna upp en lördag utan att vara bakis!
Fast ibland är det rätt skönt att vara bakis. Inte om man mår illa då men om man är sådär gött seg och sugen på pizza. Ligga där med pojkvännen eller tjejkompisen en hel dag och äta pizza till frukost och dricka en jävla massa cola.


Nu sitter jag och lyssnar på The ting tings - that's not my name.
Det är den låten som brukar komma på victoria secret show när modellerna går runt i snygga underkläder.
WOHO! Jag vill också ha så snygga underkläder. Man kanske ska åka dit och köpa det?
Eller beställa? Det ska jag fan göra. När jag får jobb och en jävla massa pengar så ska jag beställa detta!




  

Sen har dom sånna härliga man sover i också.


Hittade några klänningar jag vill ha också. Shit dom har ju fan allt!

 

Give me all this and im you're bitch forever<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0