Extrajobb

Yes, jag fick jobbet. Så Nu går jag ut med två hundar som heter Saga & Diesel 3 dagar/veckan.
Ibland blir det mer :)



Ska försöka ta så många extrajobb som möjligt. Det är ju ingenting jobbigt direkt utan jag får göra
något jag älskar! Mwahah Carråååh's going to be rich.

Igår hade vi myskväll hemma hos Linn. Jag, Alex, Soffan & Linn. Det var mysigt faktiskt :)
Vi köpte cheezeballs (såklart), 6 kg lösgodis (eller nått), cola, cider.
Sen hade Linn bakat ananaspaj som vi fick med vaniljvisp. NOMNOM<3

Sen ville vi se en film så vi gick till hemmakväll och hyrde. Men ett problem..
Linn har ingen kontroll till sin dvd så man kan inte ändra språk så vi var tvungna att ta en svensk film.
Den lät och såg skitbra ut men den SÖG HAHAH.

Typ 70 tal eller nått. Så vi snackade bara igenom filmen. Men det var trevligt.
Påminde om en kväll i stugan på Strömma. Precis så det brukade vara. Härligt.


S j ä l v u t l ö s a r e n < 3

Idag vill jag egentligen hem till Elin. Men mamma har sån damp för att jag är där så mycket så får se hur jag gör.
Orkar inte med när hon är sur, för det blir så dålig stämning här hemma då.

Imorgon firar jag & Tim 5 månader iallafall. Men han är i Idre och har stängt av sin mobil :(
Så hör väl inte av honom förren på lördag antar jag.

P u s s

Kommentarer
Postat av: lena=)

vad roligt :) passar ju dig perfa!

hur mkt får du varje gång?=)

2010-02-25 @ 01:42:14
URL: http://lenahamrin.bubbleroom.se
Postat av: hannie

fan va kul ! :D

GRATTIS

2010-02-25 @ 11:55:29
Postat av: Carro

tack flickor :D

2010-02-26 @ 16:23:44
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0