Buisness

Idag ska jag träffa två stycken som heter Lotta & Elin vid 17:00 på guldheden.
Ska ju eventuellt börja passa deras hundar så ska ses idag, få se lägenheten och träffa hundarna.
Hoppas dom gillar mig så jag får jobbet. Hade vart gött med lite extra pengar!


Sen så nämnde Emelie något om att hon, Tim & Linn ska på bio och se "farsan" och dom ville ha med mig.
Jag vill VERKLIGEN med men har ju fan inte råd. Ingen som har någon såndär företagsbiljett eller ett presentkort att bjussa på? Hör av er isåfall xD (a) haha.

Ne verkar som att de blir hem och ta det lugnt sen istället, det kostar ju iallafall ingenting. Har jag tur kanske Elin vill umgås :D

Jävlar känns nästan som jag halvt bor hemma hos henne nuförtiden. Men det är härligt! Kanske till och med ska få en egen nyckel xD haha älskar det!

Var hos henne igår. Vi bakade, såg på melodifestivalen och sen satte vi på saw 5. ÄLSKAR verkligen saw filmerna. Men dock är det inte lika kul sen när man ska gå hem själv mitt i natten i detta området där någon nyligen blivit mördad också -.-




Såhär tråkigt ser det ut när man kollar ut genom fönstret :/



Bra låt (Y)

Kommentarer
Postat av: Hannie

Hoppas du får jobbet :D

2010-02-23 @ 12:35:26
URL: http://tanttrosor.blogg.se/
Postat av: Carro

Det fick jag :D

2010-02-23 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0