Bira bira bira

Igår så var det meningen att jag och Johanna skulle fika i stan egentligen.
Men det blev att vi fastnade hemma hos dom istället och Elin var också där.


Vi satt och snackade om helgen och plötsligt vräker Elin ur sig: Jag är sugen på bärs!
Och Johanna hade ett helt flak ståendes i hallen så det var bara till att ta.
Så vi knäckte varsin bärs och satt och sörplade på. Sen blev det lite mer bärs och gammal nostalgimusik<3

En underbar eftermiddag/kväll med andra ord!
Sen drog Johanna till Linus så jag och Elin gick upp till Ica och köpte naturgodis och choklad.
Sen så färgade jag hennes utväxt, vilket blev lite fail men ändå :)


Sen så gick vi in på chatroulette och dampade lite innan jag bestämde mig för att gå hem.

Här är ett litet smakprov ifrån vad som hände igårkväll.
JÄVLIGT dålig kvalitet på min mobilkamera men ni får stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0