Äntligen fredag!

Igår drog jag hem till Elin. Känns som att hon är min nya hang out kompis nuförtiden :) Men det är trevligt.
Vi drack te igen och denna gången kom jag ihåg att ta med mig te silarna! Woho.
Så det blev ostmackor och te. Och jag vill bara notera att Elin gillar ost :D Ni ser ju hur mycket tjockare ostlagret är än själva brödet? xD  LIKE IT!





Sen drack vi Berra bus. Jag tror det var den som fick mig så galen. För jag fick verkligen RYCK efter att jag druckit det. Jag började sjunga och dansa och flippa loss totalt. Och sen ställde jag mig och städade och diskade.
Dom blev nog glada iaf :) haha


Berrabuuuuus <3 nostalgi som fan.

Sen blev det lite kaffe och massa snack som vanligt innan hon skulle iväg till jobbet:)



BTW! Jag och Elin ska lära oss att dricka öl och våran favoritlåt är riverside MOTHERFUCKER!! woohoh dududururur (8)

Vi HATAR ju verkligen öl. Men vi ska lära oss det är bestämt nu. Vi börjar vårat projekt imorgon. Elin och Hannie kommer hem till Tim och vi ska baka, dricka öl och glo på film typ. MYS som fan! :D

Idag kommer min älskling hem. Har fan inte träffat honom sen INNAN partybåten. Känns som att de var skitlängesen vi åkte med den. Men de ska bli kul.. vi ska mötas upp i stan vid halv fem tiden.
Guuuuuud vad jag ska pussas (: hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0